ulricat

Fredag

Kategori: Allmänt

Vilken dag :) Alice har vart på så bra humör vilket glädjer mig så för hon har haft en ganska trotsig period ett tag, jag hoppas de håller i sig :) 
Vi började dagen med att åka till ögonläkaren för ett besök, det gick jättebra. Hon sa att de går åt rätt håll med skelningen.. hon ser bättre på ena ögat än de andra så kanske hon får lapp ett tag men vi får se.. ska dit om 3 månader igen :) 
Efter de åkte vi ner på stan med min dator men mstore hade inte öppnat så vi satte oss på chantals och Alice höll på att bränna ner stället 😅 hon la mössan på bordet o så började de lukta bränt :/ då hade den hamnat på ett ljus men de gick bra 😅 så efter mstore gick vi till tygaffärn så fick hon välja nytt tyg att sy en mössa av :) 
Sen käka vi sushi till lunch 😊 
Eftermiddagen har vi spenderat hemma och lekt och städat lite..  när Pappsen kom hem gjorde vi pizza och hade biomys i källarn :) Alice chrii och charlie fick biljetter till bion och  jag klädde ut mig till biljettkontrollant :) och Alice skratta så hon höll på att kikna 😘 hon sitter i soffan och skrattar ich säger mamma jag skrattar så mycke så de kommer nästan kiss i trosan 😅 hon ställer sig upp och ska härma mig och skrattar och kissar på sig 😅😅 så söt 😍 
Helt underbar dag 😃
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: