ulricat

2019

Kategori: Allmänt

ja året började ju kanske inte riktigt som man önskat.. först ligger karln i feber i 2 dagar sen åker Alice på feber i två dagar sen lilleman i två dagar, när han väl blivit feberfri då får Alice feber igen :/ än så länge har jag klarat mig och jag hoppas de fortsätter så, peppar peppar!
 
Kost och träning
Jag har i skrivande stund vart utan godis, läsk, glass, chips och fikabröd i 6 dagar!! så stolt över mig själv att jag hållt mig när Chrii har setat bredvid mig och ätit lite :) 
Jag försöker få in att träna lite hemma och gjort de lite grann, vart på 1 HIIT-pass och några promenader och ikväll drar boxningen igång :)
 
Nu hoppas jag bara att alla blir friska och krya så vi kan komma in i rutinerna igen :)
kommer en bildbomb från jul och nyår i ett separat inlägg :)
 
 
Kommentera inlägget här: